Τα Σχέδια Δράσης που θα υλοποιηθούν κατά το σχολικό έτος 2024-2025 είναι τα εξής:
ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ |
ΤΜHΜΑ |
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ |
ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ/Η |
ΕΥ
ΖΗΝ 1ος
κύκλος (10
Οκτωβρίου- 30
Νοεμβρίου) |
Α1 |
«Διατροφή για σώμα και μυαλό γερό» |
Άρτεμις Τζέγκα Παπαδημητρίου Παναγιώτα |
Α2 |
|||
Β1 |
«Εγώ και οι συμμαθητές-τριές μου» |
Μελπομένη Πούλιου Σόνια Καραμήτρου Μαρία Παπαδοπούλου |
|
Β2 |
|||
Γ1 |
Γνωρίζω το σώμα μου - Σεξουαλική αγωγή «Ο κανόνας των εσωρούχων» |
Αγορίτσα Μιχαήλ Αθηνά Λαζαρίδου Ράπτη Ελένη |
|
Γ2 |
|||
Δ1 |
ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ: «Κυκλοφορώ με προσοχή» |
Αγνή Νατσιοπούλου Μαρία Παπαδοπούλου |
|
Δ2 |
|||
Ε1 |
«Παίζουμε και Μαθαίνουμε Παρέα, Πάντα με Βλέμμα Θετικό» |
Οικονόμου
Βικτώρια Δαούλα
Χρυσούλα |
|
Ε2 |
|||
ΣΤ1 |
«Σε μια ρώγα από σταφύλι» Ψυχική και Συναισθηματική Υγεία |
Ηλίας Τσιγαρίδας Μαρία Παπαδοπούλου |
|
ΣΤ2 |
|||
ΦΡΟΝΤΙΖΩ
ΤΟ
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ 2ος
κύκλος (Δεκέμβριος έως 7
Φεβρουαρίου) |
Α1 |
«Τα ζώα γνωρίζω και φροντίζω» |
Άρτεμις Τζέγκα Παπαδημητρίου Παναγιώτα |
Α2 |
|||
Β1 |
«Σεισμός και τώρα τι κάνω;» |
Μελπομένη Πούλιου Σόνια Καραμήτρου Μαρία Παπαδοπούλου Ράπτη Ελένη |
|
Β2 |
|||
Γ1 |
Περιβάλλον – Παγκόσμια και τοπική πολιτιστική κληρονομιά «Μεσόγειος, η θάλασσα που ενώνει πολιτισμούς» |
Αγορίτσα Μιχαήλ Αθηνά Λαζαρίδου |
|
Γ2 |
|||
Δ1 |
ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ: «Προσεκτική
χρήση του νερού» |
Αγνή Νατσιοπούλου Μαρία Παπαδοπούλου |
|
Δ2 |
|||
Ε1 |
«17 Στόχοι-δράσεις για
ένα καλύτερο μέλλον» |
Οικονόμου
Βικτώρια Δαούλα
Χρυσούλα |
|
Ε2 |
|||
ΣΤ1 |
«Αλλάζουμε εμείς το κλίμα»
κλιματική αλλαγή |
Ηλίας Τσιγαρίδας Μαρία Παπαδοπούλου |
|
ΣΤ2 |
|||
ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ
ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ 3ος κύκλος (10 Φεβρουαρίου έως τέλη Μαρτίου) |
Α1 |
«Τα δικαιώματα των παιδιών» |
Άρτεμις Τζέγκα Παπαδημητρίου Παναγιώτα |
Α2 |
|||
Β1 |
«Εσύ κι εγώ: για πάντα μαζί» |
Μελπομένη Πούλιου Σόνια Καραμήτρου Μαρία Παπαδοπούλου |
|
Β2 |
|||
Γ1 |
Συμπερίληψη: αλληλοσεβασμός, διαφορετικότητα «Το σχολείο της Συμπερίληψης. Η αναπηρία ως αφορμή» |
Αγορίτσα Μιχαήλ Αθηνά Λαζαρίδου |
|
Γ2 |
|||
Δ1 |
ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ: «Τα
δικαιώματά μας» |
Αγνή Νατσιοπούλου Μαρία Παπαδοπούλου |
|
Δ2 |
|||
Ε1 |
«Εγώ
και η κοινωνία - Εθελοντισμός» |
Οικονόμου
Βικτώρια Δαούλα
Χρυσούλα |
|
Ε2 |
|||
ΣΤ1 |
«Μέσα από τα μάτια του» Εθελοντισμός και Διαμεσολάβηση |
Ηλίας Τσιγαρίδας Μαρία Παπαδοπούλου |
|
ΣΤ2 |
|||
ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ 4οςκύκλος (Απρίλιος- Μάιος) |
Α1 |
«Τα ρομπότ στην υπηρεσία
της ανακύκλωσης» |
Άρτεμις Τζέγκα Παπαδημητρίου
Παναγιώτα |
Α2 |
|||
Β1 |
«Στην τσέπη … χαρτζιλίκι» |
Μελπομένη Πούλιου Σόνια Καραμήτρου Μαρία Παπαδοπούλου |
|
Β2 |
|||
Γ1 |
Αγωγή σταδιοδρομίας – Γνωριμία με τα επαγγέλματα «Η ύφανση της προσωπικής ταυτότητας και η επιλογή του επαγγέλματος» |
Αγορίτσα Μιχαήλ Αθηνά Λαζαρίδου |
|
Γ2 |
|||
Δ1 |
Ρομποτική «Δημιουργώ το δικό μου ρομπότ» |
Αγνή Νατσιοπούλου Μαρία Παπαδοπούλου Ράπτη Ελένη |
|
Δ2 |
|||
Ε1 |
«Καταναλώνω» |
Οικονόμου
Βικτώρια Δαούλα
Χρυσούλα |
|
Ε2 |
|||
ΣΤ1 |
«Ηλεκτρικό ρεύμα
κατηγορείσαι ότι...» Δημιουργική σκέψη |
Ηλίας Τσιγαρίδας Μαρία Παπαδοπούλου |
|
ΣΤ2 |
Τα Σχέδια
Δράσης υλοποιούνται για τρεις ώρες ανά εβδομάδα
στις τάξεις Α΄ και Β΄, για δυο ώρες στις τάξεις Γ΄ και Δ΄ και μια ώρα
στις τάξεις Ε΄ και ΣΤ΄. Στην υλοποίηση
των Σχεδίων Δράσης συμμετέχουν και οι εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων.
Ο Σύλλογος
Διδασκόντων
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου